Klachtenregeling

Klachtenregeling

“Als je nog geen mogelijkheden ziet wil dat niet zeggen dat ze er niet zijn.”

“Als je nog geen mogelijkheden ziet wil dat niet zeggen dat ze er niet zijn.”

Onze klachtenregeling, met aandacht en afstemming


Bij de Blauwe Oase streven we naar openheid, vertrouwen en een bedding waarin iedereen zich welkom en gehoord voelt. Toch kan het gebeuren dat iets niet loopt zoals je had gehoopt of ervaren had willen hebben.

Heb je een klacht of loopt iets niet lekker? Laat het ons weten. We gaan daar zorgvuldig en met aandacht mee om. Binnen twee weken nemen we contact met je op om samen te verkennen wat er speelt. Alles wat je deelt, blijft uiteraard vertrouwelijk.

We nemen uiterlijk vier weken de tijd om je klacht zorgvuldig te behandelen. Mochten we meer tijd nodig hebben om tot een zorgvuldige afronding te komen, dan laten we je dat weten met uitleg en een inschatting van het vervolg.

Soms is het helpend als een onafhankelijke derde meekijkt. Daarom werken we samen met Liesbeth van Zuiden als vertrouwenspersoon. Zij is er voor jou, als je behoefte hebt aan ondersteuning in het proces of gewoon even iemand naast je. Je kunt haar bereiken via liesbeth@spirit2move.nl

Dank je wel voor je openheid. Je feedback helpt ons om steeds beter te luisteren, leren en afstemmen precies zoals we dat ook in onze programma’s doen: met hoofd, hart en buik.